Često postavljena pitanja

Pronađite odgovor na najčešća pitanja
Koristi li Food Garden 100% biljne sastojke?

Food Garden koristi 100% biljne sastojke u jelima, desertima i svježim napitcima.

Imate li jela bez glutena?

Naravno, mislimo na sve. U našem jelovniku označeno je koja su jela bez glutena.

Mogu li u restoranu platiti s karticom?

Možete platiti s karticom ili gotovinom. Primamo sve kartice.

Kako mogu rezervirati stol?

Možete nas kontaktirati putem telefona +38591 609 1666, društvenih mreža ili emaila info@foodgarden.hr, i rezervirat ćemo stol.

Kako mogu naručiti dostavu?

Dostavu vrše naše partnerske dostavne službe Wolt, Glovo i Bolt.

Mogu li pokupiti narudžbu u restoranu?

Naravno! Nazovite nas na +38591 609 1666, ili dođite u restoran naručiti i pokupite narudžbu. Ako dolazite po svoju narudžbu možete iskoristiti naše tjedne ponude koje imamo u restoranu.

Imate li poklon bonove?

Da! Možete razveseliti svoju dragu osobu Food Garden poklon bonom.

Mogu li naručiti catering u Food Gardenu?

Naravno, već smo do sada radili catering za poslovne i privatne događaje. Kontaktirajte nas par dana ranije (najmanje 2) kako bi  dogovorili sve detalje.

Mogu li naručiti deserte za svoj događaj?

Da! Pomoći ćemo vam složiti predivan slatki stol za bilo koju proslavu ili događaj. Nazovite nas ili pošaljite email najmanje 48 sati prije vaše posebne prilike, kako bi dogovorili sve potrebne detalje.